NA-prosjektet «Misjon visjon» nominert til europeisk pris

NA er nominert til pris for beste innholdsmarkedsføring i European Digital Media Awards 2019.

NOMINERT TIL PRIS: NA er nominert til pris for beste innholdsmarkedsføring i European Digital Media Awards 2019.  Foto: Bjørn Tore Ness

NAMDALSAVISA

NAMSOS: Prosjektet «Misjon visjon» er nominert i kategorien innholdsmarkedsføring i European Digital Media Awards 2019.

Under «Misjon visjon» hadde Namdalsavisa og Nye Namsos satt sammen et team av tre agenter; en politimann, en prest og en bartender. Disse skulle i løpet av åtte dager besøke åtte ulike grender fra Lund i nord til Korsen i sør. Oppdraget? Finne det beste fra hvert sted!

Alt ble presentert live med daglige sendinger på Facebook, som agentene ledet. Agentene var Petter Normann Dille, Morten Heggdal og May-Britt Stene.

– Det er utrolig stas å bli lagt merke til – og jobben vi har gjort her i lille Namdalen. Det er jo en del store navn som er nominert, så dette var morsomt, sier prosjektutvikler Lars Øvereng.

Prisene skal deles ut i Wien i Østerrike 1. april.

Disse er nominert i kategorien:

  • Vattenfall. The national team of climate. Fossil-free life requires teamwork. Bonnier, Sverige

  • Let's break the taboo: Let's talk about sex. 24Sata, Kroatia

  • Mission vision: Namdalsavisa, Norge

Les mer om «Misjon visjon» og se sendingene fra prosjektet her!