Er SAS en troverdig aktør i Norge?

Av
DEL

LeserbrevDette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger. (Nettavisen) Det er åpenbart en likviditetskrise i SAS som må være årsak til at de ikke får refundert innbetaling for kansellerte flyreiser.

Da bør de si det til kundene og samtidig forsikre at pengene kommer når likviditeten igjen er på plass. Antar at de «hundrevis» av ventende kunder gjelder i Norge. Kunne vært interresent å fått bekreftet om det er tilsvarende restanser for svenske og danske kunder? SAS er i dag et svensk/dansk foretak, og kan hende de velger å favorisere egne landsmenn først?

Det bør Nettavisen prøve å finne ut av.

Om en slik insinuasjon skulle bli bekreftet bør det være en selvfølge at Norge går all in for å favorisere Norwegian som fremtidig leverandør av innenlands flyreiser.

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags