Vi er her for å hjelpe

minibank
sparebank1
FOTO: MARI VALEN HØIHJELLE

minibank sparebank1 FOTO: MARI VALEN HØIHJELLE Foto:

Av
DEL

MeningerDette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.Jermund Holten stiller gode spørsmål i forbindelse med at vi erstatter minibank med kontanter i butikk. Det er kundenes endrede adferd og behov som er grunnen til at vi endrer tilbudet vårt. Bruken av minibanker og innskuddsautomater har gått kraftig ned i takt med at kundene våre i stadig økende grad bruker digitale løsninger som kort, nettbank, mobilbank og vennebetalingen Vipps. Vi står klare for å hjelpe alle våre kunder trygt over i våre digitale tjenester.

Les også: Why, Sparebank1 Midt-Norge?

For oss i SpareBank 1 SMN, står kunden alltid i sentrum. Vår kompetanse skal komme deg til gode, der du er og når du trenger det. På den måten kan vi gi deg de beste økonomiske rådene når du skal ta beslutninger for deg, din familie eller din bedrift.

Når vi nå erstatter minibanker og innskuddsautomater i Namdalen og resten av regionen med mulighet for å sette inn og ta ut kontanter i butikk, er det på grunn av kundenes behov og bruksmønster. Med dette tilbudet kan våre kunder ta ut og sette inn penger i NorgesGruppens 112 dagligvarebutikker i vår region. Som kunde hos oss kan du dermed enkelt ta ut og sette inn penger i alle Meny og Kiwi, og de fleste Joker og Spar.

Vi har stor forståelse for at endringer kan oppleves krevende. Derfor er våre dyktige rådgivere tilgjengelig for både opplæring og veiledning av de digitale tjenestene våre, som kortbruk, nettbank og Vipps for de som måtte ønske det.

Som bank utvikler vi oss i takt med samfunnet rundt oss. Også i Namdalen har det betydd jevnlige endringer og kontinuerlig forbedring av våre tjenester gjennom vår snart 200 år lange historie. Og vi er ordentlig imponert over våre kunder, unge som eldre. Mange følger utviklingen i tiden og tar med iver og interesse i bruk nye tjenester. Vår jobb innebærer er i den forbindelse å gi veiledning og gode råd til alle våre kunder, og god opplæring tilpasset den enkelte kundes behov.

Vi har allerede vært i kontakt med flere kommuner og pensjonistforbund i Namdalen for å sette i gang opplæring – og vi står beredt til å hjelpe. I annerledesåret 2020 ønsker vi at kundene avtaler møter, og forhåpentligvis kan vi tilby opplæring til flere samlet så snart det er forsvarlig.

Inntil videre vil vi oppfordre alle våre kunder om å ta kontakt dersom de ønsker mer informasjon eller opplæring. Vi er her for deg!

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags

Kommentarer til denne saken